piątek, 28 lutego 2014

Podsumowanie miesiąca- luty 2014

Hej moi drodzy,
jak widzicie trochę zmienił się wygląd bloga, na lepsze. Zagłębiłam się trochę w "obróbkę zdjęć" czyli troszkę o tym poczytałam i odkryłam fantastyczny i program PicMonkey. Nie trzeba go ściągać na komputer, jest za darmo, jest bardzo prosty w obsłudze i nie musisz się rejestrować chyba, że chce się jakieś inne funkcje choć nie jestem pewna czy nie są one wtedy płatne, bo aż tak bardzo się w to nie zagłębiałam. Mam nadzieję, że zdjęcia będą jakoś lepiej się prezentować na blogu i będziecie mogli je z przyjemnością oglądać, choć nie są to wyżyny obrabiania zdjęć to ja jestem zadowolona z tego programu . Blog z biegiem czasu będzie "udoskonalany " :)

A teraz to o  czym chciałam pisać w dzisiejszym poście.
Postanowiłam zrobić zrobić stałą serię postów zatytułowanych "Podsumowanie miesiąca".Na koniec każdego miesiąc będę pisała małe podsumowanie co udało mi się w danym miesiącu zrobić i co zaczęłam a jeszcze nie skończyłam. Będę mogła porównać, który miesiąc był najbardziej produktywny, czy szydełkuję szybciej i co oraz w jakiej ilości udało mi się wyszydełkować a wy będziecie mogli wiedzieć co pojawi się wkrótce na blogu.

Co udało mi się wykonać:
Liczby mogą być w niektórych przypadkach zawyżone, bo nie chciałam robić kolejnego postu gdy wykonałam kolejną maskotkę z tego samego wzoru, lub czeka na swoją prezentację.
  1. Koszyk wielkanocny (1)
  2. Królik maskotka (1)
  3. Biały miś (1)
  4. Serwetka (2) 
  5. Breloczek angry birds(1)
  6. Breloczki króliczki (5)  
  7. Koszyk z koszulki (1)
  8. Etui z koszulki (1)
  9. Miś Benedykt (1)
  10. Lala  (1)
Co jest w trakcie:
  1. Serwetka(1)
  2. Kucyk Pony (1)
  3. Podkładki pod kubki (1)
  4. Sukienka dla lalki(1)
  5. Chusta(1)
  6. Baranek

Jak widzicie zrobiłam tego trochę i kilka rzeczy zaczęłam, ale to chyba tylko dzięki feriom, które niestety się już kończą. Nie będę miała już tak dużo czasu na szydełkowanie nad czym bardzo ubolewam.

Wszystkim życzę miłego weekendu a na koniec mały kolaż z moich małych prac :)
























1 komentarz:

  1. Ale produktywny czas, gratulacje! U mnie niestety wszystko idzie wolniej niż bym chciała, ale najważniejsze, że do przodu. Super, że odkryłaś PicMonkey, też go bardzo lubię. Dzięki za odwiedziny, postaram się zrobić tutek na wyszywanie oczu.

    OdpowiedzUsuń