wtorek, 18 lutego 2014

Króliczki-breloczki

Króliczki to takie urocze zwierzątka ale bardziej urocze są te wykonane na szydełku. 
Gdy ujrzałam te słodziaki na blogu Tako-san musiałam wykonać swoje. 
I tak wczoraj późną nocą powstał pierwszy króliczek Śnieżek.


Został wykonany z włóczki akrylowej Kotek szydełkiem 3 mm.

A dzisiaj powstały 3 szaro-różowy, szary i pomarańczowy.

Pierwszy z nich został wykonany z dwóch nitek włóczki Kocurek szydełkiem 3 mm.
Jest najbardziej uroczy z całego rodzeństwa. Oczu użyłam z odzysku po innej nie potrzebnej maskotce.
Następnie został wykonany Szaruś. 
I najmłodszy i najmniejszy Pomarańczek powstał z włóczki Yarn Art szydełkiem 2mm.





A teraz zdjęcia grupowe :)






Wykonanie króliczków jest bardzo proste: mała kuleczka na ciałko, uszka to łańcuszek z 10 oczek obrobionych półsłupkami a ogonek to mała kuleczka z 3 półsłupków zamkniętych w okrąg. 
Ja korzystałam z opisu angielskiego Tako-san.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz