środa, 24 czerwca 2015

Kocyko- przytulanka króliczek + wzór

Hej!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować kocyko-przytulankę, jaką ostatnio zrobiłam dla siostrzeńca mojego M.
A czemu zrobiłam właśnie coś takiego? Ponieważ (tak wyczytałam w Internecie) właśnie takie przytulanki uspokajają dzieci podczas snu. Kiedyś także widziałam takie maskotki u december i bardzo mi się spodobały, postanowiłam więc spróbować swoich sił, skoro mam już dla kogo robić dziecięce rzeczy.
Tak więc oto moja a właściwie maluszka kocyko-przytulanka z głową królika.

Jak możecie zauważyć mam nowe logo. Zrobiła je dla mnie Dominika u której wy również możecie zamówić sobie logo, jeśli macie problem z jego stworzeniem tak jak ja. Również zapraszam na jej FanPaga na Facebooka.
 Do robienia kocyka użyłam włóczki Yarn Art Jeans i szydełka 2.5 mm.
Jeśli ktoś ma ochotę zrobić maluszkowi takiego samego królika w formie przytulanki to napisałam na niego wzór.
Sam kocyk jest zrobiony wzorem granny square (kwadraty babuni), jeśli ktoś nie zna to można podejrzeć tu.
Mój kocyk ma przerobione 22 rzędy łącznie z wykończeniem (wachlarzyki z 5 słupków) na zmianę kolorami, jeden rząd biały i drugi niebieski. 
Na kocyk będziemy potrzebować ok. 200 g włóczki (po 100g każdego koloru).

Legenda: 
Pół.- Półsłupek
o.- oczko z poprzednie rzędu czyt. półsłupek

Głowa: 
Okr. 1: 6 p. w magiczne koło ( A jeśli Ci nie wychodzi wykonaj 2 o.ł i w drugie oczko od łańcuszka 6p.)
Okr. 2: po dwa p. w każde oczko (12 p.)
Okr, 3: *1 pół. ,w nast. oczko 2 pół. *(18p.)
Okr. 4: *1 pół w każde z 2 nast. o, 2 poł. w nast. o*, powt. całe okrążenie  (24 p.)
Okr. 5: *1 pół  w każde z 3 nast. o, 2 p. w nast. o*, powt. całe okrążenie (30 p.)
Okr. 6: *1 pół  w każde z 4 nast. o, 2 p. w nast. o*, powt. całe okrążenie (36p.)
Okr. 7: *1 pół  w każde z 5 nast. o, 2 p. w nast. o*, powt. całe okrążenie (42 p.)
Okr.8 : *1 pół  w każde z 6 nast. o, 2 p. w nast. o*, powt. całe okrążenie (48 p.)
Okr.9 : *1 pół  w każde z 7 nast. o, 2 p. w nast. o*, powt. całe okrążenie (54p.)
Okr.10-16:*1p. w każde o.* powt. całe okrążenie (54 p.)
Okr.17:* 1 p w każde z 7 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie (48 p.)
Okr.18:* 1 p w każde z 6 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie (42 p.)
Okr.19:* 1 p w każde z 5 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie (36p.)
Okr.20:* 1 p w każde z 4 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie (30 p.)
Wyszyć oczka i wypchać.
Okr.21:* 1 p w każde z 3 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie (24 p.)
Okr.22:* 1 p w każde z 2 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie(18 p.)
Okr.23:* 1 p w każde nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie(12 p.)
Okr.24:*  2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie(6p.)
Uszy (x2):

Okr. 1: 6 p. w magiczne koło ( 6p.)
Okr. 2: po dwa p. w każde oczko (12 p.)
Okr, 3: *1 pół. ,w nast. oczko 2 pół. *(18p.)
Okr. 4: *1 pół w każde z 2 nast. o, 2 poł. w nast. o*, powt. całe okrążenie  (24 p.)
Okr. 5: *1 pół  w każde z 3 nast. o, 2 p. w nast. o*, powt. całe okrążenie (30 p.)
Okr.6-10:*1p. w każde o.* powt. całe okrążenie (30p.)
Okr.11:* 1 p w każde z 3 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie (24 p.)
Okr.12-15:*1p. w każde o.* powt. całe okrążenie (24p.)
Okr.16:* 1 p w każde z 2 nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie(18 p.)
Okr.17-32:*1p. w każde o.* powt. całe okrążenie (18p.)
Okr.33:* 1 p w każde nast. o, 2 nast o złączyć p.*-powt. całe okrążenie(12 p.)
UWAGA!!!
Uszu nie wypychamy! 
Przyszywamy je do głowy a następnie doszywamy na środku kocyka. Ja przyszyłam głowę do pierwszych dwunastu słupków.


Koniecznie mi napiszcie, czy wzór jest czytelny i jak podoba Wam się moje nowe logo? :)

Serdecznie pozdrawiam.



6 komentarzy:

  1. Śliczny! Ładniejszy niż mój :) Nie wiem, jak chciało Ci się co chwilę zmieniać włóczkę, żeby wyszły takie ładne paseczki... Mnie by się nie chciało :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo ciepłe i sympatyczne :) budzące zaufanie
    A kocyk wymarzony - bardzo piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dzieciaki zawsze najchętniej zjadaja uszy szczególnie kiedy zęby zaczynaja wychodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń