sobota, 8 marca 2014

Podkładki pod kubki

Hej,
mam nadzieję, że tydzień minął Wam miło i spokojnie. U mnie było niestety wręcz odwrotnie, cały tydzień był zawalony różnymi rzeczami i na szydełko nie było czasu a tym bardziej na blogowanie.

Chciałabym Wam dziś pokazać podkładki pod kubki jakie udało mi się zmajstrować w zeszły weekend.

Podkładki zostały wykonane z 3 nitek bawełnianego kordonka Madame Tricote Snow White i mierzą ok 8 mm średnicy.
Podkładki są bardzo urocze a wzór do nich bardzo prosty. Te zrobiłam na prezent ale planuje zrobić dla siebie, będą śliczną ozdobą stołu wielkanocnego.
Do podkładek powstała większa serwetka w której nieco zmodyfikowałam wzór aby była nieco większa.

Podkładki robi się niesamowicie szybko a wzór możecie znaleźć tu.
Życzę miłego weekendu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz