środa, 13 stycznia 2016

Recenzja - Safran Drops

Cześć,
dzisiaj mam dla Was  kolejna recenzję włóczki, tym razem na celowniku Safran od Dropsa.



Moje dotychczasowe poznanie włóczek od Dropsa było niestety nie zbyt ciekawe a to za sprawą Cotton Light, jeśli ktoś ma ochotę przeczytać jej recenzje zapraszam tutaj. Jednak Drops cieszy się dość sporą klientelą zwłaszcza za granicą dlatego też postanowiłam dać mu drugą szansę. Zamówiłam kilkanaście motków Safrana, bo akurat była promocja, a kto ma ochotę może obejrzeć unboxing, który w sumie był dość dawno.  



Safran jest 100% bawełnianą włóczką, dość cienką( odrobinę cieńsza niż Yarn Art Jeans). 
Motki są 50 gramowe i zawierają 160 m. Producent zaleca szydełko 3 mm, ale ja się producentów nie słucham i do swoich amigurumi z tej włóczki używałam szydełka 2 mm. Można ją prać w pralce w 40 stopniach. Po praniu zrobiła się jeszcze milsza w dotyku niż była.

Włóczkę uważam za dość wydają. jest przyjemna w dotyku, a co najważniejsze nie rozwarstwia się. Ma piękne soczystsze kolory, których karta kolorów niestety nie oddaje, lecz myślę, że na powyższym zdjęciu udało mi się je uchwycić. 

 Ceny na dzień 13.01.2016 r.

Cena jest raczej stała 6,60, wyjątkiem jest tylko e-dziewiarka gdzie włóczka jest na promocji za 6 zł, ale zapewne to dlatego, że został tylko jeden kolor. Uważam tę cenę za średnią i raczej będę wypatrywać promocji zanim zdecyduję się na kolejny jej zakup. A Drops często robi fajne promocje nawet do 40% i wtedy to się dużo bardziej opłaca.

Z Safranem bardzo przyjemnie mi się pracowało, nitka ślizgała się po szydełku bezproblemowo. A co z niej zrobiłam możecie zobaczyć tutaj.

Robótka wychodzi miękka i przyjemna w dotyku. Mogę ją gorąco polecić na maskotki, ubrania i wyroby dla dzieci. Ja z całą pewnością po nią jeszcze sięgnę oczywiście jak będzie jakaś fajna promocja, bo po co przepłacać?

A Wam jak podoba się Safran?  .


4 komentarze:

  1. Ale niespodzianka, recenzja! :)
    Lubię Safran, choć jest dla mnie trochę za cienki, i lubię Dropsa. Mają sporo ciekawych i dobrych jakościowo włóczek, a ceny nie odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D Fakt dawno już nie było recenzji.
      Fakt jest dość cienki ale ciężko o włóczkę dość grubą, wydajną i fajną w dotyku. Cenowo nie jest najgorzej, choć ja i tak wole poczekać na jakąś promocje. Moim numerem jedne nadal jest Yan Art Jeans :D

      Usuń
    2. E tam, trzeba wypróbowywać nowe włóczki, zawsze lepiej jest mieć wybór ;)

      Usuń
  2. 6 zł to przepłacanie? hmm dla mnie to tanio, biorąc pod uwage jakość dropsa

    OdpowiedzUsuń