piątek, 10 kwietnia 2015

Misia w niebieskiej sukience

Cześć wszystkim,

dziś bez zbędnej paplaniny chciałabym przedstawić wam Misie w niebieskie sukience. Postanowiłam stworzyć damską wersje Misia w niebieskich spodenkach, którego mogliście poznać w zeszłym roku a jeśli jeszcze nie poznaliście to zapraszam tutaj .
Pomysł na stworzenie Misi był w mojej głowie od czasu powstania drugiego misiaka w spodenkach. Nosiłam się z tym bardzo długo zanim zabrałam się do pracy. Zresztą sama praca trwała bardzo długo ze względu na ma twórczą niemoc :< .
Jednak się udało skończyć to co zakiełkowało w moim umyśle i tak jest o to i ona :)
Chciałam aby pasowała do misia, więc zmieniłam tylko nosek z czarnego na czerwony, wyszyłam rzęsy i oczywiście wyszydełkowałam sukienkę. Miałam jeszcze dorobić opaskę na głowę ale nie chciałam przesadzić z tym ozdabianiem. 

Do wyszydełkowania Misi w niebieskiej sukience użyłam włoczki Yarn Art Jeans <3 2.5="" i="" ka="" span="" style="text-align: center;" szyde="">mm oraz wypełnienia z poduszki Jyskowej.
Jak Wam się podoba misiowa panienka? Pasuje do misia czy może coś w niej pozmieniać? 

3 komentarze:

  1. Fajny misiek :D zdjęcie z założonymi nóżkami jest najlepsze ^^.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kokietka, pierwsze zdjęcie pozowane na światową modelkę :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń