niedziela, 26 lipca 2015

Moja szydełkowa lalka

Cześć,
dziś chciałbym Wam pokazać moja szydełkową lalkę zrobioną z książki "My crochet doll" Isabelle Kessedjian. Na lalki tej autorki natrafiłam jakiś rok temu i od tego czasu się w nich wprost zakochałam.Kiedy udało mi się zdobyć książkę w formie e-booka, byłam przeszczęśliwa i od razu zabrałam się do dzieła. W każdej z nas przecież tkwi gdzieś tam mała dziewczynka tęskniąca za dawnymi czasami i zabawą lalkami.
Wzór na ciało lalki był bardzo prosty aż wydawał mi się za prosty. Angielski nie jest językiem, który zbyt dobrze znam ale przerobiłam już tyle wzorów w tym języku i nie mogło do mnie dotrzeć, że coś co wygląda na skomplikowane wcale takie nie jest.  Jednak na tym skończyły się proste rzeczy, w robieniu ubranek dużo trzeba się domyślać. Miałam wrażenie, że autorce nie chciało się robić kopiuj wklej i zmieniać przy tym cyfry. Przy wzorze na majtki(tak lalka ma majtaski, różowe ) musiałam się dłużej zastanowić co mam dalej robić. Książka jest raczej przeznaczona dla osób, które z amigurumi miały już do czynienia niż dla osób początkujących.
Co mnie urzekło w tych lalkach? Oczywiście włosy, lala ma piękną burzę brązowych włosów. Zazdroszczę jej ich, bo moje są takie cienkie, rzadkie i słabe.
Na wykonanie lali zużyłam dwa motki Yarn art Jeans, jedna na ciało a druga na ubranka i pół Kotka na włosy. Przez to, że lalka ma tak dużo włosów jej głowa zrobiła się ciężka i zaczęła opadać. Musiałam kombinować jak usztywnić ją.
Zamówiłam już włóczkę na kolejne lalki i już nie mogę doczekać się dostawy :)

A Wam jak podoba się moja nowa lalka? Może ktoś już robił je?

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Piękna lala :-) Cudne ma włosy... zgadzam się z Tobą w 100 % i również zazdroszczę...
    Szkoda, że nie pokazałaś majteczek ;-) Bardzo jestem ich ciekawa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna laleczka, przypominają mi się stare dobre czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki sposób przedstawiony jest w książce na mocowanie włosów? Na pętelki?
    Wyszła pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma przedstawionego sposobu mocowania włosów co jest dużym minusem.
      Ja przyczepiam właśnie zawsze na pętelkę.

      Usuń