niedziela, 16 października 2016

Haftowane serce

Hej,
dzisiaj mam dla was coś innego nisz szydełko. Haftuję od jakiegoś czasu ale tylko drobne i raczej jednokolorowe obrazki. Takie mi się najbardziej podobają i taki Wam dzisiaj chcę pokazać.



 Wzór na serce pochodzi stąd . Nie jest to jakiś trudny  haft, dość szybko się wyszywało. Używałam muliny Ariadna i kanwy 14ct.

Myślę, że będzie fajną ozdobą w moim małym mieszkanku, choć chyba muszę pomyśleć nad inną ramką.,



Jak Wam podobają się moje pierwsze kroczki w haftowaniu? 



9 komentarzy:

  1. Świetny haft :) Próbuj dalej i nie poddawaj się, wkrótce będziesz nas zachwycać skomplikowanymi haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste ozdoby są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) Z czasem zaczniesz sięgać po trudniejsze wzory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że kiedyś próbowałam i szybko odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny obrazek, bardzo mi się podoba, jest oryginalny i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super. Gdybyś zobaczyła moje początki .... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sprawa z takim haftowaniem. Najlepsze jest to, że później naszą pracę możemy oprawić w ramkę i służy nam za piękny obrazek. Ważne jest również to jakie szydełko zastosujemy do pracy. Jeśli będą to szydełka z https://alewloczka.pl/pl/c/Szydelka/19 to haftowanie będzie tylko czystą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń